lördag 26 januari 2008

Klädhängaren på min sida av sängen och ett loppisfynd från helgen som var

Idag tänkte jag visa hängaren på min sida av sängen, Peter har en likadan på sin sida men så fort jag hänger någonting annat en kläder på hans så grymtar han och säger att det är faktiskt meningen att man skall hänga kläder på den...Jaja, huvudsaken är att min är fin tänker jag då. Skall sanningen fram så hänger det allt som oftast en hel del kläder på min med...

Nattsärken längst till vänster var ett av fynden (40:-) som jag fick med mig från loppisen hos Anne förra helgen. Den är underbar att ha på sig!


Liten väska som jag har använt några gånger, men den dröser någonting skumt....??


Detta skynke använde frisörer förr så att deras kunder inte skulle få hår på kläderna. Suck, tänk om man kunde få ha en sådan på sig när man klipper sig.


Den känns sommar tycker jag!


Det sitter en liten söt (just nu skrynklig) rosett på axelpartiet. Ser ni?

Må gott!
Ann

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej LillAnn!
Fin blogg du har knåpat ihop! =)
Vi sitter i Bankekind allihopa och fascineras. Duktig du är!
Undrar just när Elliot ska börja blogga? ;)
Många kramar från Maja, Anette, Alexander, Ken, Anders o Charlotte

Marie sa...

Så många fina saker du har på din klädhängare. Nattsärken är ljuvligt söt och det där frisörskynket (eller vad man ska kalla det) var ju alldeles underbart gulligt!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Granne med Selma sa...

Hej och välkommen till bloggvärlden! Kul att ni båda bloggar. Kan tänka mig att förståelsen är stor över att man lägger ner tid framför datorn :-)
Tittade på dina fina kläder som du fyndat. Såg något annat också - en himmelskt vacker galge! Underbar!
Ha det så bra!
/Sussie

atmosphere sa...

Jätteroligt att du till slut också börjat blogga!
Ska bli kul att följa dig. Hoppas att vi ses snart hos mig igen. Jag håller på att göra om rätt rejält, och nya varor kommer och går. Idag har jag blivit TOTALT nersprungen i affären (och ändå hade jag hjälp...)
Kram,
Ingrid